mandag den 29. oktober 2012

storskranteri og juleforberedelse

Puha, jeg plejer ikke at være typen der er syg længere tid af gangen, men for ca ti dage siden begyndte jeg at blive forkølet og småsyg, så fik jeg influenzalignende symptomer og derefter feber og bihulebetændelse. Weekenden er dog heldigvis gået godt på trods af lidt postsygdomsudmattelse MEN i nat fik jeg så lige fornøjelsen af at vågne ved at jeg skulle af med min tidligere indtagede mad - den forkerte vej, vel at mærke :/

Æv! I dag har jeg så haft kvalme det meste af dagen og nu kommer der også en hovedpine snigende, så tror godt jeg kan være bekendt at smutte på biblioteket efter en god bog og forberede mig på et par dage mere under dynen akkompagneret af store mængder vitaminer.

Jeg vil dog lægge mig med en relativ god samvittighed (når man som mig har et stærkt kreativt gen er der jo altid noget mere man liiige kunne have nået) for jeg har fået hæklet lidt til ungernes julekalender. Budgettet er lavt og det sjove er jo alligevel spændingen ved at pakke op, så der er kommet lidt hæklede hjerter i bunken af gaver, den slags slår alligevel aldrig fejl når nu man alligevel har to piger...


 
Hjerterne er lette og fantastisk hurtige at lave, jeg har fundet opskriften her og har da også hæklet nogle til mig selv, dog uden hank, da jeg synes de har en perfekt størrelse til en juletræsguirlande...
 
 - Og NU vil jeg tage et par panodiler og en time på øjet ellers får jeg vist problemer senere når der skal hentes børn.


Ingen kommentarer: