søndag den 27. maj 2012

Så lykkedes det mig endelig...

at få fingrene i syvejledningen til bloglands mest omtalte buksedragt.

Jeg havde tidligere fået fingrene i mønstret, men manglede lige at få løst nogle tvivlsspørgsmål omkring sammensyningen og længden på diverse elastikstykker til ben og hals.
Det er absolut ikke det sidste par jeg har tænkt mig at sy - tværtimod er jeg lige om lidt på vej ind for at klippe stof til et par mere og så kunne man jo også liiige lave en i kjoleversion samtidig.

Hvor perfekt at de lige blev færdige så man kunne lave et showoff hos bedsterne og tage lidt billeder i det fine legehus hvor der er blevet leget flittigt med storesøster, fætter og kusine hele eftermiddagen...





Mønstret er fra ingelises Symagasin fra september 2011 og supernemt at sy. Jeg så bukserne første gang og blev inspireret af denne blog, men glæder mig også til at lave kjoleversionen, som jeg har set her.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hvor er de blevet fine... og de er jo perfekte til det vejr vi har haft, her i pinsen. Glæder mig til at se flere.